Socialinio verslo konkursas „Už ryšį, kuriuo galiu pasitikėti“

Socialinio verslo konkursas „Už ryšį, kuriuo galiu pasitikėti“
Siekdama, kad vaikai internete taptų saugesni, socialinius verslininkus remianti organizacija „Reach for Change“ skelbia konkursą pokyčių lyderiams, norintiems kurti socialinį verslą. Šių metų konkurso tema – „Už ryšį, kuriuo galiu pasitikėti“. Kas trečias vaikas sakosi internete patyręs patyčias, kas antras išsigando aptikto smurto proveržio, vienas iš dešimties leidosi į kalbas su nepažįstamaisiais – tokius rezultatus atskleidė tarptautinės telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ užsakymu atliktas 9–14 metų vaikų elgesio internete tyrimas. Organizacija „Reach for Change“ nuolat padeda socialiniams verslininkams, turintiems inovatyvių idėjų, kaip spręsti didžiausias vaikų pasaulio problemas. Šįkart organizacija jungiasi prie iniciatyvos „Už saugią Lietuvą“ ir siekia padėti kurti saugesnę vaikams aplinką internete, todėl kviečia dalyvauti konkurse. Geriausios idėjos autorius apdovanos 20 tūkst. Eur parama projektui įgyvendinti bei profesionalų konsultacijomis. Norintys dalyvauti konkurse paraiškas kviečiami teikti iki lapkričio 11 dienos. Konkurso nugalėtojai bus paskelbti lapkričio 22 dieną.