Kampanijos „Už saugią Lietuvą“ partnerių projektas – socialinei jaunimo atskirčiai mažinti

Sukurta : 2017-05-12 11:27:50
Kampanijos „Už saugią Lietuvą“ partnerių projektas – socialinei jaunimo atskirčiai mažinti

Prie Lietuvos Respublikos Prezidentės Dalios Grybauskaitės inicijuotos nacionalinės socialinio saugumo kampanijos „Už saugią Lietuvą“ prisijungė bendrovė „Volvo Lietuva“. Įmonė kartu su socialiniais partneriais pristato renginių ciklą „Būk. Atrask. Pasirink“, kviečiantį 18–25 metų jaunuolius iš Alytaus, Klaipėdos, Radviliškio ir Joniškio susieti savo ateitį ir karjerą su transporto ir logistikos verslu, susipažinti su šiuolaikinių ir ateities sunkvežimių technologijomis, saugaus ir ekonomiško vairavimo principais.

Projektas skirtas regionams, kuriuose jaunimo nedarbas yra didelis. Siekiama pritraukti socialiai pažeidžiamiausius ir didžiausioje atskirtyje esančius jaunuolius, juos šviesti ir padėti integruotis į darbo rinką, visuomenę.

„Tikime, kad profesinė orientacija padeda mažinti socialinę atskirtį, todėl inicijuojame projektą, kuris padės jauniems žmonėms atrasti save darbo rinkoje. Renginyje laukiami visi, kurie dar tik ieško savo profesinio kelio“, – sako organizatoriai.

Iniciatyvai „Būk. Atrask. Pasirink“ skirti renginiai jau įvyko Alytuje ir Klaipėdoje, o ateinančią savaitę vyks Radviliškyje ir Joniškyje.

Gegužės 10 d. renginyje uostamiestyje dalyvavo daugiau nei 150 Klaipėdos valstybinėje kolegijoje studijuojančių ir Klaipėdos karalienės Luizės jaunimo centro atvirą jaunimo erdvę lankantys jaunuoliai. Renginyje su jaunimu bendravo kompanijos „Volvo Lietuva“ darbuotojai, Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos, Klaipėdoje veikiančių stambių transporto įmonių atstovai, „DOOR Training and Consulting Baltic“ konsultantai.

„Mūsų tikslas – paskatinti jaunus žmones savo ateitį sieti su transporto verslu, praktiškai supažindinant juos su naujausiomis sunkvežimių technologijomis, saugiu ir ekonomišku vairavimu bei karjeros galimybėmis. Manome, kad tai ne tik sumažins nelaimingų atsitikimų skaičių kelyje, bet ir padidins jaunimo užimtumą, sustiprins motyvaciją rinktis specialybę, kuri baigus studijas užtikrintų įdomų, atsakingą ir gerai mokamą darbą, sumažins socialinę atskirtį“, – sakė „Volvo Lietuva“ rinkodaros vadovas Laurynas Bričkus.

UAB „Volvo Lietuva“ iniciatyva į projektą kviečiami ir socialiai neįsitraukę jaunuoliai iš Atvirų jaunimo erdvių. Pasak Klaipėdos karalienės Luizės jaunimo centro Atvirų jaunimo erdvių vedėjos Violetos Jokubynaitės, centre lankosi 14–29 metų jaunimas iš visos Klaipėdos. Nors svarbiausias Atvirų jaunimo erdvių tikslas yra sudaryti sąlygas socialinėje aplinkoje, moksle ar darbo rinkoje savęs nerandantiems jaunuoliams saugiai ir prasmingai leisti laisvalaikį, V. Jokubynaitės teigimu, padėti jiems adaptuotis darbo rinkoje, pamatyti naujų karjeros galimybių yra labai svarbu. „Stengiamės jaunuoliams pagelbėti susirasti bent laikiną darbą vasarą, kas parodo, kad jiems tai labai įdomu. Į „Volvo Lietuva“ iniciatyva organizuojamą renginį mūsų centro lankytojai vaikinai registravosi noriai ir tikimės, kad tai išties bent kai kuriems iš jų taps reikšmingu posūkiu jų gyvenime. Apskritai šiems jaunuoliams labiau už viską reikia gero pavyzdžio, sėkmės istorijų: jos įkvepia patiems imtis iniciatyvos ir pasitarnauja kaip geriausia socialinės atskirties prevencija“, – sakė V. Jokubynaitė.

Nuotraukos