„Veiksmo savaitei BE PATYČIŲ“ - kampanijos „Už saugią Lietuvą“ ir partnerių dovana

Sukurta : 2017-03-22 15:05:21
„Veiksmo savaitei BE PATYČIŲ“  - kampanijos „Už saugią Lietuvą“ ir partnerių dovana

Prie Lietuvos Respublikos Prezidentės Dalios Grybauskaitės inicijuotos nacionalinės socialinio saugumo kampanijos „Už saugią Lietuvą“ prisijungusi „Veiksmo savaitė BE PATYČIŲ“ sulaukė ypatingos dovanos. Atsakingos verslo įmonės padovanojo net dvi socialines lauko reklamų kampanijas, nukreiptas prieš patyčias, psichologinį ir fizinį smurtą, aplinkinių abejingumą.

Socialinių reklamų iniciatoriai – komunikacijos agentūra „Idea Group“ ir įmonė „JCDecaux“ teigia, kad idėja dovanoti paveikią socialinę reklamą kilo iš asmeninės patirties. Patyčios paliečia kas trečią Lietuvos vaiką, su jomis susiduria daugybė šeimų, todėl kovoti su šia problema motyvacijos gali ir turi rasti kiekvienas. Kartu – tai puiki proga plėsti visuomenės supratimą apie tai, kaip atpažinti psichologinį ir fizinį smurtą.

Pirmoji reklaminė kampanija „Blogų vaikų nebūna“ atkreipia dėmesį į psichologinį smurtą prieš vaikus. Kampanija kviečia visus, kurie bendrauja su vaikais, įvertinti jų sakomų kritiškų žodžių poveikį vaiko savijautai ir sudaryti sąlygas unikaliai vaiko raidai. Pamatyti svajotoją, romantiką, mąstytoją vietoje „tinginio“, „buko“, „bailio“ – tai pirmiausia tėvų ir mokytojų pareiga.

Antroji socialinė kampanija „Matai – esi atsakingas“ yra skirta patyčių stebėtojams, liudininkams, kurie mato vykstančias patyčias, tačiau yra linkę jų nesureikšminti arba nekreipti į jas dėmesio. Reklamomis siekiama parodyti, koks didelis skirtumas yra tarp sąvokų „žiūrėti“ ir „matyti“. Patyčios vyksta, net jei jas stebinčio žmogaus sąmonė ir linkusi į jas nekreipti dėmesio ir tikrovę matyti pagražintai. Reklama ragina nelikti abejingiems, pastebėti smurtą ir reaguoti. Jei matai, vadinasi esi atsakingas už tai, kas vyksta.

Daugiau nei 350 plakatų specialiose vitrinose ir transporto stotelėse bus galima išvysti Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose ir Alytuje iki birželio 1 dienos.

Prie šio projekto prisijungė ir kilniam tikslui neatlygintinai dirbo gausus būrys reklamos, dizaino, fotografijos ir net floristikos specialistų: „Smena“, „Aktorių Agentūra“, Kęstutis Žilionis, Gintarė Mačiulienė, „Balta Studija“, Audronė Vaupšienė, „Idea Havas Media“.

Kova su patyčiomis – vienas iš Prezidentės inicijuotos nacionalinės socialinio saugumo kampanijos prioritetų. Kampanija kovoja su smurtu, savižudybėmis ir priklausomybėmis, skatina globą ir įsivaikinimą. Daugiau informacijos apie kampaniją galima rasti interneto puslapyje www.uzsaugialietuva.lt, socialinėje „Facebook“ paskyroje www.facebook.com/uzsaugialietuva ir naudojant žymą #UžSaugiąLietuvą.

Nuotraukos